Sunday, April 3, 2011

sunday~

ahad...
ak sempat b'jalan2 wat pemantau di blog2 org, even keja byk
b'susun menanti giliran tuk disentuh.
tapi x salah rasenyer coz b'jalan2 tuk rehatkn otak je.hehe

ak t'tarik pada 1 post lepas ak jalan2 kat blog zorro nie

permulaan post nie adalah ayat nie....
"teman y paling baik adalah teman apabila kamu melihat wajahnya,
kamu teringat ALLAH, mendengar kata-katanyer menambahkn ilmu agama,
melihat gerak-gerinyer teringat mati..."

wat ak t'fikir akn sahabat2 ak~

p/s:x sabar nk tunggu movie nur kasih kuar 19 mei nie..

video

5 comments:

  1. yup, tak sabar tungu nur kasih..
    pe lag konfliknya ye.

    sila sila datang sini :
    tak pe ke kunyah ais?

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tengok Cha berpaling...haha

    lama tul tak sembang ngan cha..kalau cha tak muncul mungkin aku dah lupa..sori,tapi aku cakap yang betul sebab kita kan selalu dikelilingi oleh orang lain dlm hidup kita..

    ReplyDelete
  3. cha,
    Belum jumpa lagi kawan macam tue..
    Harap2 esok akan jumpa..
    Insyaallah :)

    ReplyDelete
  4. syue: same2 kite nantikn..hehehe

    biskt: ak tunggu hang b'tukar wajah dulu..k.br ak b'paling..ye lame gak x sembang ngan hang...x busy ka m'cari harta karun di lautan...eheheh

    ReplyDelete
  5. kak gee: i.allah...pasti akn jumpa...=)

    ReplyDelete