Thursday, June 21, 2018

kembali semula kepada kehidupan yang penuh tanggungjawab yang perlu digalas. 
kembali semula pada kehidupan seorang yang mempunyai amanah kerja. 
aku kembali semula setelah pulang menemui dirimu. 
Raya 2018. 
Raya kedua sebagai status seorang isteri tanpa suami disisi atau lebih dikenali sebagai balu.
kembali ke alam nyata. kembali sedar yang dirimu telah meninggalkan ku hampir setahun lebih.

sungguh aku rindu insan yang bertahun-tahun setia dan sabar denganku.
sungguh aku rindu insan bergelar sahabat baikku.

rindu yang tidak akan pudar.
rindu yang aku simpan.
dan rindu yang tidak terucap.

sungguh aku menahan rindu ini.

biarlah manusia berbicara apa sahaja mereka ingin bicarakan..yang aku tahu setiap pagi matahari akan terbit dan kehidupan perlu dilalui...


No comments:

Post a Comment